bogasb - 2014-02-27 09:24:49

Witam Drodzy Koledzy,
Mam nadzieję że będziecie w stanie mi pomóc bądź ewentualnie naprowadzić...
Bardzo potrzebuje pomocy dot mojej Krysi (Chrysler Stratus 2.5 LX JA 2000r.)
Okresowo raczej przy zwiększonej wilgoci(tak mi się wydaje np. rano albo jak w pada) samochód nie chce zapalić przesyłam link do filmiku na moim dysku google:
https://drive.google.com/file/d/0B9jBjR … sp=sharing

Samochód postoi np godzine czy trzy i później pali normalnie. Czasami jest tak co 1-2 tygodnie czasami miesiące a czasami 1 dzień. ok  3 lata temu wymieniałem  przewody Delphi na silikonowe amerykańskiej firmy ACCEL -ARMOR SHIELD za ok 300zł
plus świece NGK Platinium za ok 450zł ale problem był nadal. Jakiś czas temu byłem u elektryka który mi zasilikonował kopułkę i na jakiś czas problem znikł. Po jakimś czasie znowu to samo, byłem u Mechanika który wymienił mi cały układ paliwowy (filtr+pompa+miernik wskazujący poziom paliwa) Zauważyłem też że chyba trochę więcej pali ok 16-18 /100 w mieście ale bez wciskania przy spokojnej jeździe.
Koledzy proszę pomóżcie bo już mi sił brakuje. Może jakiś pomysł co to.
Pozdrawiam.

Krzychu - 2014-02-27 20:30:41

Zmień świece na normalne jak przewidział producent i przewody WN też. Jeżeli chodzi o przewody WN to polecam firmę JANMOR, korzystam z ich produktów od wielu lat. To że coś jest drogie to nie znaczy, że dobre.
Bardzo możliwe że ta kopułka jest winna, ale to wróżenie z fusów. Check się nie pali, więc teoretycznie nie powinno być błędów.
Powinieneś jechać do dobrego mechanika, ale nie do serwisu, bo tam są "wymieniacze".

bogasb - 2014-02-27 21:18:38

Witaj,
Dzięki za odpowiedź,
Przewody były dedykowane do tego modelu i sprawdzałem bez światła nie świecą(co w przypadku delphi choinka) a świece dobrałem pod oryginały Champion ten sam typ tyle że firmy NGK.
Dobrze powiedzieć a propos mechanika tylko gdzie bo byłem u kilku i zawsze najpierw się podejmą a później nie chcą robić bo za dużo roboty...
Sprawdzę cenę kopułki może warto wymienić na nową ale jeżeli macie jakieś inne pomysły proszę piszcie.

archiee1 - 2015-02-23 07:52:23

Witam,jeśli dalej walczysz z problemem-gaśnięcie silnika po rozgrzaniu i ponowne odpalenie po ostygnięciu może świadczyć o awarii czujnika halla,który znajduje się w aparacie zapłonowym.
Usterka z biegiem czasu pojawia się coraz częściej i na coraz dłużej.Zacznij od wymiany kopułki i palca rozdzielacza zapłonu.Raz na jakiś czas trzeba wymienić,gdyż wypala się grafit i to może być powodem większego spalania.Warto podłączyć samochód pod kompa i wejść w układ sterowania silnika,następnie w wartości rzeczywiste i zobaczyć jaka jest temperatura powietrza zasysanego oraz temperatura otoczenia.W moim widzi - 128 Celcjusza i to jest przyczyną
większego spalania.U ciebie może być podobnie.
Powodzenia

GotLink.pl