robi1968 - 2012-07-30 21:03:58

Jak w temacie, dziś zaczął się mój koszmar. Otóż nie mogę znaleźć przyczyny przepalania się tegoż malucha (bezpiecznika) o nominale 20A. Wystarczy próba odpalenia i BUM. Teraz pytanie, czy to będzie szukanie igły w "stogu siana", czy może ktoś już coś takiego przeżył i wie czego i gdzie szukać ?

Pozdrawiam.

P.S. Czy takie "zwarcie" może powodować moduł zapłonu na silniku ? Rozgrzeje się zwarcie, zimny działa ? Jak to sprawdzić ?

piotrek - 2012-07-31 08:16:05

pali bezpiecznik bezpośrednio po przekręceniu kluczyka? czy w momencie jak zaczyna kręcić rozrusznik?
jeśli w pierwszym przypadku zwarcie w pompie paliwa a jak w drugim zwarcie w rozruszniku lub w jego przekaźniku. jeśli masz kable rozruchowe spróbuj podpiąć "na krótko" do rozrusznika (czarna wsuwka) i zobacz czy kręci czy tylko iskrzy

CZORNY - 2012-08-16 17:21:55

i co naprawiłeś..co było?????

robi1968 - 2012-08-26 20:13:18

Tak, naprawiłem. Dla potomności, bezpiecznik ów jest oprócz całego zapłonu również od pompy paliwa, która dawkuje paliwo przy rozruchu. Okazało się, że chodząc na sucho, zatarła się co powodowało przegrzanie i wywalanie nieszczęsnego bezpiecznika.

Pozdrawiam.

dawber1992 - 2012-12-27 00:08:46

ja tez mam ten sam problem w moim stratusie ale jak sie go rozpali z popychu to chodzi normalnie,nie ma mowy o zatartej pompie bo by nie mogl na benz jezdzic.

GotLink.pl