- Stratus Klub Polska http://www.stratus-klub.pun.pl/index.php - 100 technicznych pytań do... http://www.stratus-klub.pun.pl/viewforum.php?id=5 - Mam kilka problemów ze stratusem :( http://www.stratus-klub.pun.pl/viewtopic.php?id=79 |
chudy-88 - 2012-08-26 01:42:46 |
Witam wszystkich. |
Krzychu - 2012-08-26 11:31:14 |
1. Napisz jaką masz instalacje i natychmiast zmień świece i przewody WN. Może "wypadać" zapłon. |
chudy-88 - 2012-08-26 12:20:49 |
Gaz jest sekwencyjny ma trzy lata.lusterko od strony pasarzera dziala |
CZORNY - 2012-08-26 16:44:21 |
miałem a znaczy mam ten sam problem z lpg...zobacz czy jest różnica po wyjęciu bezpiecznika od gazu...ja go wypiołem i jest ok...jak jest wpięty to na zimnym właśnie fuka i puka...też się muszę udać do gazownika...zobacz też rozrząd bo u mnie przestawiony był o 1 ząb...po wymianie paska jest lepiej ale na gazie coś tak sobie....możesz zobaczyć obudowę filtra powietrza...czy nie łapie lewego ...Pozdro...:) |
chudy-88 - 2012-08-26 17:14:49 |
filtr powietrza jest stożkowy |
CZORNY - 2012-08-26 19:35:24 |
no u mnie też...:) słyszałem że gaz i filtr stożkowy źle se sobą działają ...ale nie wiem czy to prawda...:) |
chudy-88 - 2012-08-26 20:24:29 |
wyciągłem bezpiecznik z gazu i dalej to samo |
CZORNY - 2012-08-26 21:17:23 |
To raczej na pasku rozrządu będzie przestawiony o 1 ząb..u mnie też tak się działo...na benzynie jest ok...smiga i nic sie noe dzieje...wpinam bezpiecznik od gazu i sie zaczyna.... ale tak jak Ci pisalem tylko na zimnym silniku jak zlapie temperature ...to juz jest ok...dziwna sprawa...sprawdz ten pasek od tego trzeba zaczac... |
chudy-88 - 2012-08-26 21:47:50 |
tylko ze umnie tak jest na cieplym i zimnym silniku |
Krzychu - 2012-08-26 22:13:19 |
Ze sprawdzaniem poprawności ustawienia rozrządu to życzę powodzenia :) Sam wymieniałem rozrząd i wiem że to nie trwa 5 minut ,a nawet nie godzine. |
CZORNY - 2012-08-28 18:08:12 |
Masz racje ...zacznij od wszystkiego innego ...a pasek rozrządu zostaw na sam koniec....a najlepiej jak się zerwie...:) kupując autko zawsze trzeba się liczyć z kosztami ...więc zaczynamy od ważnych spraw a kończymy na pierdołach...wydaje mi się że pasek rozrządu jest najważniejszy i od tego bym zaczął poszukiwania....jeśli jest przestawiony to wymiana świec przewodów cewki ....chyba dużo nie da bo i tak będzie fukał stukał i przerywał... co do bezpiecznika to kolega ma problem z pb i lpg...jeśli wypnie bezpiecznik to gaz jest odłączony ...zrób tak żeby chodził na pb a potem do gazownika...:) |
Krzychu - 2012-08-28 21:46:10 |
CZORNY czytaj ze zrozumieniem, i tak samo pisz. Sam napisałeś o sprawdzeniu paska rozrządu i w tym temacie odpisałem, nie było mowy o wymianie jego która po kupnie auta jest jak najbardziej oczywista. Samo sprawdzenie nic nie pomoże, bo "na oko" pasek może być ok. Tu nie o sam pasek już chodzi, a wymianę kompletnego rozrządu co wiąże się z kosztem około 1000zł na średniej jakości częściach, a pewnie doliczyć trzeba jeszcze robociznę. Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak dużo w pracy silnika może zmienić wymiana przewodów, świec i filtra powietrza również przy benzynie... |
CZORNY - 2012-08-28 22:43:25 |
Zgadzam sie z Toba Krzychu...wiem ile co kosztuje bo zmienialem...:) a kolega pisze ze wlasnie kupil auto...:) i ma problem ...my chcemy mu pomoc a nie dochodzic sie tak...? wiec masz racje zgodze sie z Toba bo tez zmienialem cewke przewody swiece ...chodzilo mi o kolejnosc ...:) Kolega zrobi jak bedzie chcial...no i moze powie co bylo...:) Pozdrawiam...:) |
archiee1 - 2013-02-03 09:44:24 |
Pkt.2 |
Krzychu - 2013-05-13 21:25:31 |
Jeśli chodzi o rozrząd to częściowo prawda. |