Klub użytkowników Chrysler Stratus.
Strony: 1
Witam,
Kiedy odpalę auto najczęściej z rana lub wieczorem i chcę wykonać ruch kierownicą to czuję opór (tak jakby w danej chwili nie było wspomagania) i dodatkowo takie drgania kierownicy podczas skrętu (przeskoki jakby łapało wspomaganie i puszczało), występuje też pisk.
Wie ktoś może czym jest to spowodowane ?
Offline
Też tak miałem kilka razy
Najprawdopodobniej wina zbyt luźnego paska. W jesienne, chłodne poranki jakie mamy obecnie koło pasowe i pasek są wilgotne i następuje poślizg
Offline
Napiąć lub wymienić i sprawdz jeszcze poziom płynu do wspomagania.
Offline
radol napisał:
Czyli pozostaje bardziej napiąć pasek ?
Obejrzyj czy są jakieś pęknięcia, ale uważam że lepiej wymienić. Koszt prawie żaden, a sumienie spokojne plus ten płyn o którym napisał
chudy-88
Offline
New babe on board
Mam identyczny problem, szczegolnie teraz jak przyszly chlodniejsze dni; tuz po uruchomieniu silnika nie da sie wrecz przekrecic kierownica; "szarpanie" i pisk paska ; dopiero jak chwile pojezdze, to jakos da sie krecic, ale jedna reka ukrecenie graniczny z cudem; poczatkowo tlumaczylem sobie,ze moze wina zlego (zbyt gestego przy nizszych temperaturach) plynu wspomagania, i dopoki nie rozejdzie sie w ukladzie to wspomaganie nie dziala;ale nie tak przeciez ma dzialac uklad wspomagania, powinien pracowac w momencie uruchomienia silnika z tego co sie orientuje.
Piszczenie ustepuje po przejechaniu jakis 100m, ale manewry na zatloczonym parkingu zaraz po uruchomieniu silnika to prawdziwy wyczyn dla kierowcy - uwierzcie..
Znalazlem w pobliskim sklepie srodek w sprayu na piszczace paski - rzekomo powoduje zmiekczenie twardej gumy i piski ustepuja - ma ktos jakies doswiadczenie w tym temacie? Czy to kolejny bubel?
Offline
stratusman napisał:
Znalazlem w pobliskim sklepie srodek w sprayu na piszczace paski - rzekomo powoduje zmiekczenie twardej gumy i piski ustepuja - ma ktos jakies doswiadczenie w tym temacie? Czy to kolejny bubel?
Jak pasek jest już wytarty to nawet Bóg mu nie pomoże, a takie specyfiki to tylko zbędny wydatek za który można mieć nowy pasek.
saalosza napisał:
Radiol wymień ten pasek,15 zł czas pracy to kilka minut
polać mu
Offline
saalosza napisał:
Radiol wymień ten pasek,15 zł czas pracy to kilka minut
polać mu
Zgadza się, polejcie mu , Krzychu stawia
Offline
radol napisał:
saalosza napisał:
Radiol wymień ten pasek,15 zł czas pracy to kilka minut
polać muZgadza się, polejcie mu , Krzychu stawia
Tak jest!! śmiało zamawiajcie
ja stawiam Radek płaci
Offline
Tez tak mam w swoim Straciaku, fachowiec powiedział że siada pompa i wymiana paska nic nie da, bo pompę blokuje przy zimnym płynie.
Offline
Strony: 1